Case

Næstved Bykirke

Grafisk design

Næstved Bykirke ønskede en ny visuel identitet for kirken. Det gamle logo udtrykte ikke ikke længere kirkens vision og nye strategier.

Næstved Bykirke er en moderne frikirke og ønskede at deres nye logo og visuelle identitet skulle kunne fungere på alle medier.

"Logoet er lige præcis det vi havde håbet på. Hele arbejdsprocessen var professionelt og kreativ. En helt igennem fantastisk oplevelse!"

Michael & Lucinda Rasmussen, Næstved Bykirke

Visuel identitet

Visuel identitet

Næstved Bykirke redesign af logo. Nyt moderne logodesign som styrker kirkens identitet og brand. Designet i respekt for kirkens kultur.

Korset og den åbne dør er placeret en cirkel og fugerer nu som grafisk ikon, som en del af den nye visuelle identitet for kirken. Ikonet er udarbejdet i forskellige farver og udtryk.

Der er kommet nye farver som skaber sammenhæng mellem kirker og tjenester som kirken er en del af. Typografien er nutidigt og moderne. Næstved Bykirke en del af en større familie og der blev designet et logo for EquipNations som er en international tjeneste der udruster kirker. Logoet har samme symbol i en blå farve og typografien er kraftigere og udtrykker power.